Wednesday 10 October 2012

with them !

kawanII yang sporting !

ni kawanII yang always boleh buat aku happy even time tu aku tgah takde mood :) tapi bile da b'gurau dengan wysa masingII boleh jadi sengal macam wysa jugak .. hahaha ! tapi aku still rasa srbe salah dengan wysa :( sbb kan aku paksa dye ajak g balau sampai kan dye b'gdoh dengan bf dye .. wysa sbnanye aku tak sampai ati tgok didi buat kau n layan kau macam tu .. kau kawan aku , bella , eja n cyda .. susah senang kau always kte org tolong .. bila didi buat kau mcm tu mmg aku tak boleh accept ! sbb tu skrg aku diam je if didi buat kau mcm tu .. dalam ati aku sbnanye aku sedih n srbe salah .. maafkan aku wysa :'( 
eja kawan yang manje :) baek :) entah mcm mane lah ekh aku boleh t'rapat ngan kau n kenal ngan kau time dulu .. nak ktawa pon ade bila kau bg aku kawan ngan mmbr kau sendiri .. hahahaha ! kawan yang suke b'gosip .. buat p'tame kali nye sem3 ni aku banyak gdoh ngan kau eja :( sbb kan salah faham n bila ade org nak jauh kan kau ngan aku .. sem3 ni jugak lah banyak antara kite 4 orang ni b'gdoh tapi finally kte dapat sttle kan baekII kan .. dapat jugak kte g picnic sameII :) 
SAYANG KAMOO EJA KUDUT ! WYSA MUNCIT ! BELALAAAAA !!!  love u all fucking damn !!

No comments:

Post a Comment